Wednesday 23 July 2008

JFC 3 - 1 March United.




Assalamualaikum Semua and Selamat malam..

Alhamdulillah.. Apa yang kitani semua mau semua mendapat tiga mata penuh telah tercapai. Eventhough coach Zul not around, all players have shown their commitments and discipline through out the night. Caoch sibuk untuk float 26th July ani. Mungkin ada sedikit ja masa Hj Murni Becakap lapas game, mobile siapakah yang nada silent mode atu?

Kepada penjaring-penjaring, Jasni, Jasni/Lantik, and Dahlan, tahniah di ucapkan. Tidak lupa juga kepada barisan pertahanan dan tengah yang berusaha keras sepanjang perlawanan untuk mencapai kemenangan. Walaupun latihan diadakan sebelum game, masih banyak kekurangan dalam permainan kitani. Kawalan bola setiap pemain di tahap yang rendah sehingga kan pemain lawan hanya perlu bediri saja untuk mendapatkan bola. Penyudah kita juga kurang berkesan dimana Dahlan, Jasni, Tupai, dan juga Kumang basar mempunyai peluang-peluang yang cukup terbuka.

All of this maybe due to lack of game fitness @ freindly games, kurang focus, dan kemahuan dalam latihan. Diharap semua pemain akan menhargai masa latihan yang kitani semua luang kan di padang Sekolah rendah jerudong. Mungkin ada pemain yang merasakn yang latihan terlalu simple dan boring. Tapi jika di buat baik, Insyallah ia akan berguna sewaktu perlawanan.

Lastly berkat percaya pada rakan, kerjasama, dan kesungguhan semua kitani telah mencapai apa yang dihajati. Diharap kitani akan beoleh keputusan yang positive for the next two games.

Lets not forget to congrats Hazmi and Arif Kucing keran terpilih untuk Skuad Hassanal Bolkiah Trophy 2009.

Bah Dahlan, ku update dan ni. Jgn lalai kan ke kadai sebalah Seri Kandi KB atu. Ampun maaf dipinta pada semua jika ada tekasar bahasa dan sikap.

Wassalam.
#9 melaporkan dari KB.

No comments: