Tuesday 14 April 2009

SELAMAT BERJAYA TO JASNI



Mungkin ramai warga JFC yang sudah tahu, tapi pada sesiapa yang belum ingin saya maklumkan yang Jasni @ the pocher will not play for JFC again this season. Last Sunday was his last day in Brunei, going back to his homeland Sandakan.

A bit sad to blog this out since personaly I miss him so much (dalam JFC ah, ukan yg lain). JAsni ialah seorang yang menhormati orang lain inda kira tua atau muda dari ia. Mungkin banyak team lain yang gembira pasal ia nada main pasal inda payah lagi menjaga. Sebelum ia balik ia ada hantar SMS to say sorry if ada kesalahan dan beterima kasih pada JFC kerana menjadikan ia penyerang yang di geruni. Ada yg ceta ia ani mula-mula datang Brunei macam mat rock heheh. Inda pandai main bula usulnya. Tapi lama-lama jadi pemain yang baik dan penting untuk JFC.

Banyak bakti yang di curahkan nyapada JFc selama ani yg mungkin inda terbalas dengan apa cara sekali pun. Di doakan semoga ia akan bejaya dengan apa yang di impikan nya disamping keluarga dan dapat main lagi di lain masa.

No comments: